6 Şubat 2011 Pazar

Yeni bir yaşam

Sigarayı bırakmaya çalışıyorum 2 gündür. Bugün akşam 9 a kadar hiç sigara içmedim! benim için büyük başarı! Çok kıskanıyorum bırakan insanları. Öyle böyle değil yani! İletilerine "sigarasız 30 gün" falan yazıyorlar ya, birer ilah gibi görüyorum onları. Saygıda sınır tanımayasım geliyor. Hele, yıllardır bu saçmalığı beraber içtiğiniz, paylaştığınız bir arkadaşınızın sigarayı bırakması ve ardından onunla bir araya gelmek, onun sigarayı bıraktığı için ne kadar mutlu olduğunu, 2.gün biraz zorlandığını ama başardığını, canım hiç mi istemiyor, istiyor ama o kriz geçince geçiyor sözlerini dinlerken, elin sigara paketine utana sıkıla atmak, ulen ben niye başaramıyorum nedennnn diye isyan edesinin geldiği gün, o ciddi kararı veriyorsun. Delice kıskanıyorsun onu.Benim öyle oldu. Hoş, ben zaten deli gibi içen bir insan değilim. 1 paket içmiyorum mesela günde ama hiç içmeden de yapamıyorum lanet olsun ki. Bugun o gücü hissettim içimde. İnatla akşama kadar sigara almadım. Bol bol çay içtim, kahve içtim, tıkındım, kendimi telkin ettim. Başaramadım ama. Bilmiyorum ki neden başaramıyorum, istediğim halde. 12 yıl olmuş...şimdi bıraksam 40 yaşımda ciğerlerim temizlenmiş olur. Mis gibi işte.Ama biliyorum ki bu boktan şeyi bırakmak yaşamımda bir dönüm noktası olacak ve başka bir yaşam, başka bir boyut açılacak önümde...biliyorum...12 yıllık esaretten kurtulmak...azıcık daha zamanı var ama bu yıl içinde bitecek bu iş...kararlıyım...

Hiç yorum yok: