10 Şubat 2011 Perşembe

Timsah, yılan,beyaz balina ve turuncu renkli uzaylılar

Dün gece rüyamda evin içinde dolaşan bir timsah bir yılan bir de beyaz balina vardı. Ev benim evimmiş ama burası değil, kocaman bir evmiş, saray gibi bişey. Sadece korkup köşeye saklandığımda benim evin koridoru oluyor koridor o kadar. Amaan ne zor şey be rüya anlatmak..En ufak bir harekete duyarlı hayvanlarmış bunlar. Normalde de öyledir herhalde ama acaip korkuyorum. Özellikle de balinadan. hareket ettiğim anda dönüp üzerime gelmeye başlıyorlar. Ben de köşede öylece kıpırdamadan duruyorum. Nefes bile almıyorum. Öyle işte.

Sevgilim de rüyasında turuncu renkli uzaylılar görmüş. Yemek servisi falan yapıyomuş bunlar.Çok komikmiş. Ailece kıçımız açık kalmış diycem amaa dilim varmıyo :))İkisini birleştirip bir öykü yazasım var aslında ama şimdi başımın ağrısını geçirip bi duş almam lazım önce..

Hiç yorum yok: