7 Şubat 2011 Pazartesi

Cadı çocuk

Bugün bir arkadaşım bir video paylaşmış. Yeni mi eski mi bilemiyorum. Rusya'da bir adam köpeğiyle ormanda dolaşırken, uçan bir çocuk ve ona bakan bir kadın görüyor. Az sonra çocuk yavaşça aşağı iniyor, annesi elini tutuyor ve oradan hızla uzaklaşıyorlar. Görüntü hakkaten böyle. ben de izledim. Tuhaf. Tabi yapılan yorumlar "acaba cadılar mı?" yönünde. Eğer havada bir insan görürseniz bilin ki cadıdır. Tabi. evet öyledir. Başka ne olabilir ki? Mesela canı uçmak istemiş olamaz mı? belki 40 kere söylemiştir olmuştur? olamaz mı?? Ya da belki bizim bilmediğimiz, uçabilen çocuklar vardır...Hayır işin komik tarafı cadı diye bir şey olmadığı öğretildi bize. Havada gördüğümüz bir insana cadı diyebilmemiz için, cadıların yaşıyor ve var olduklarına inanıyor olmamız gerekmez mi? hani "aaa sincap" filan diye şaşırız ya, ummadığımız bir yerde ummadığımız bir canlı görünce..Onun gibi sanki.."aaa cadı!" Bi de cadılar süpürgeyle uçar ayrıca! ben öyle biliyorum yani :-)))

Hiç yorum yok: