4 Şubat 2011 Cuma

sigortası atmak

Gecenin 4ünde sigorta attı. Korku filmlerindeki gibiydi ev. Mutfağın ışığını yakarken "paaat" ev kapkaranlık oldu. Böyle şeyler zaten ya pazar günleri ya da en alakasız saatlerde olur. Bu bir kuraldır. Murphy kanunları hayatımızı yönetiyor.Bu gerçek.


Sabahın 4ünde senin ne işin var ayakta dimi? Ne işim varsa var sorun o değil ama benim zaten ne kadar tırsak bir bünyeye sahip olduğumu bilen birileri adeta bilerek benimle eğleniyor. Zar zor çakmak bulup salona gidip tea-lightları yakıp sigortayı kaldırdım. Ama nafile. Yanmadı ışıklarr. Alllah dedim b..ku yedik. Demek ki ciddi bir sorun var. Saat 5 oldu. Salondaki sehpanın üzerindeki 7 tane tea-light ve gölgeleri,bir de musti'nin gözlerini cin gibi açıp sesleri dinleyişi ve bir yerlere bakışı eşliğinde, kafamda yarın sabahtan ararım  bir elektrikçi çağırırım yapar...ama ya sigortada sorun varsa..çalışmadığına göre...çok da para ister şimdi bunlar...diye diye uyumuşum...11 de uyandım...hani böyle bir kabustan uyanır ve herşeyin bir kabus oldugunu anlayıp rahatlarsın ya, öyle olacak sandım ama olmadı maalesef.Kabus devam ediyordu. can havliyle telefona sarıldım, bir elektrikçinin kartı vardı, onu aradım, telefonun ucundaki kız ne dese beğenirsiniz? ben mesela şey dese beğenirdim "şimdi gözlerinizi kapatıyorsunuz, 3e kadar sayıyorsunuz ve elektrikler geliyor"...herneyse...ama öyle demedi. Elektrik ustasının 1 ay gelmeyeceğini söyleyip beni üzüntülere gark etti sağolsun. Sonra aklıma sevgilimi aramak geldi. şehir dışında da şu an kendisi. Bana dış sigorta iç sigorta gibi bişeyler dedi. Neaaa? dedim dış sigorta da mı vaaar? İvit ifindim varmış ve nitekim dış sigorta atmışmış. Ulen bileydim dün gece korku filmi edasında, mum ışığı eşliğinde bir gece geçirmezdim. Neyse efenim. Şimdi düzeldi. Ama Murphy kanunları hakkında dediğim şeyi bi düşünün...:-)

2 yorum:

LieLLa dedi ki...

Ahaha:))
Ay bende dün gece o saat civarlarında kabustan uyandım.
Sevgilimide aramadım, böyle bön bön tırsa tırsa geri uyumuşum.

Lucyn dedi ki...

:-)) geçmiş olsun canım:-)))