12 Şubat 2011 Cumartesi

çanta patlatmaca

Aldı mı beni bir gülme! Haberleri izliyordum, bugun Kızılay'da bir durakta unutulan çantanın bomba şüphesiyle patlatıldığı hakkında haber.

Bildiğin kokoş kadın çantası. Çantayı patlattılar...kendimi bu haberi izleyen çantanın sahibi kadının yerine koydum da bir an...rezalet bi durum...çantanı unutuyosun bi yerde sonra haberlerde izliyosun düşünsene, çantanı patlatıyolar hahaha:)) "laayyyn!!" diye delleniyosun Tvnin karşısında falan:)) tamam komik bi durum ama, kimlikler kartlar falan..yazık oldu tabi...sonra polis elinde çantayla yürüdü gitti:)) O da çok komik bir görüntüydü...İçinden rezil bişiler çıkmamış olsa bari...ben mesela kesin rezil olurdum...benim çantamda yok yok çünkü...çıfıt çarşısından beterdir benim çantamın içi...Aman yaa dikkat etmek lazım..:))

Hiç yorum yok: