2 Şubat 2011 Çarşamba

kokular mokular falan..

Parfümü Fransızların bulduğu söylenir. Bir zamanlar leş gibiymişler de bu kötü kokuları defetmek için parfümü bulmuşlar falan. Nedense bu hikaye benim hep midemi bulandırır. Nedense değil aslında cevabı çok açık; etrafta su yok, adamlar pislikten hastalıktan kırılıyorlar, bi de o pis vücutlarının üzerine parfüm sıkıp güzel koktuklarını sanıyorlar. Iyyy...parfüm dediğin temiz vücuda sıkılır. Ter ve pislik kokusuyla karışık o ağır kokuyu düşünemiyorum. Terleyip "ay çok terledim deodorantın var mı" diyen kız arkadaslara da sinir olmusumdur hep. Ya da çantasında her daim deodorant bulunduranlara. Ulen, duşunu alırsın temiz temiz giyinirsin sıkarsın deodorantını çıkarsın. deodorant dediğin şey teri engellemek için sıkılır. Senin o leş gibi terli vücudundaki kokuları kapatmak gibi bir mucize yaratmaz. Baştan sıksan zaten ter kokmazsın. Yok, bizde bu kültür yok zaten. Usülü bilmeyip, terlediğinde çantadan deodorant çıkarıp sıkan kadınlar bi de kendilerini bakımlı falan sanırlar. Genelde de en ağır yasemin kokuları falan taşırlar çantalarında..Koku önemlidir, bakım, temiz olmaktan temiz kokmaktan geçer. Yolu yordamı budur. Öğrenin lan! :-)))

3 yorum:

Ezgi* dedi ki...

Allahım altına imzamı attım say kavga falan çıkarsa kefilim =)

Lucyn dedi ki...

:-)) tamam :-))

mis gibi dedi ki...

Haha :D