19 Şubat 2011 Cumartesi

kafdağının derinlikleri

Rüyaya bak şindi...Bir gemideyim ama gemi demeye bin şahit ister. Sözde öyleymiş çaktırmayın. Havalanıp suyun altına girip çıkıyo böyle abuk bişi...Geminin ön tarafında belediye otobüslerindeki gibi gittiği yer yazıyo bi de numarası var. Numarayı hatırlamıyorum ama gittiği yer "kafdağının derinlikleri" hahaha:))) çok gülüyorum şu anda yazarken.

Yanımda annem varmış ama annem değil, anlarsınız işte,başka bi kadın ama annemmiş yani sözde. Bana diyo ki "sen iyi anlarsın bu işlerden, bu kaptan süremiyo bu gemiyi gidip bi bak bakalım" :))) iyi anlarmışım ben gemi sürme işinden bak sen:))) Gidiyorum ama bir anda karaya çıkıyo gemi ve bir yardım gemisine dönüşüyo, birileri bağırıyo falan, sözde yardım getirmişiz biz onlara.

Amaaaaan bu ne be:))

Hiç yorum yok: