20 Şubat 2011 Pazar

"TV'de ilk" saçmalığı

...ben hep "TV'de ilk" yazan filmleri bir halt sanırdım. Ne alakaysa. Öyle bir hava veriyor ama dimi. Sanki sana özelmiş gibi, kaçırmaman gerekmiş gibi..

Oysa sonradan öğrendim ki bu filmler "çuval film" tabir ettiğimiz, Televizyon kanallarına paket paket satılan filmlerin arasına serpiştirilmiş, Amerika'daki video dükkanları için çekilen ve kimsenin izlemediği, hiçbir sinemasal kaygı içermeyen filmlermiş. Dandirik filmlermiş işte. O yüzden "Tv'de ilk" yani. Bi numarası olduğundan değil...

Anlayacağınız kakalıyolar bunları kanallara ve biz de bir halt zannedip izliyoruz. Hoş, bazen geceleri iyi oluyo bu filmler. Gülmek  için..Valla...özellikle "çuval film" arayışına giriyoruz bazen ve "Tv'de İlk" yazan bir film görünce "allah yaşasın" diye izliyoruz. :)

Hani bunu böyle bilip de izlemek gerçekten çok keyifi oluyor.

"Siz anca bundan anlarsınız, alın!" diye insanları aptal yerine koymaya çalışan şu kocaaa "Tivi Vörld" işte...Bi de sonra yok bizim insanımız bunu seviyo napalım diye masuma yatmaya çalışırlar dimi...Sen insanını adam yerine koymayıp, yıllar boyu sinema budur, film budur diye çuval filmlerle uyutup beyinlerini uyuşturursan olacağı bu tabi...Sonra da utanmadan, dalga geçerler insanlarla...Dizi izliyolar, yok sinemadan anlamıyolar diye...Ne olacaktı başka? Oturup da Guguk Kuşu'nu mu eleştirecekti insanlar? Bir beğeni geliştirmelerine, zevklerinin incelmesine izin verdin mi de bunu bekliyorsun?

Neyse...:-)

3 yorum:

fashiONözge dedi ki...

işte tam da bu yüzden türk dizilerini izleyemeyen ben :)tüm kışı gecirecek kadar yapıyor adamlar,5 saat her bölüm laanett :))
ne güzel anlatmışsın...

Adsız dedi ki...

"çuval flm" güzel tabir tabii haklısında yazdıklarınla bir nevi medya insanları uyutuyo..çok fazla tv izleyen biri değilim ama her dizide ne olup bittini anlatabilirim..

flmleri ise cnbce kanalından izliyorum..gerçekten kaliteli bir kanal..altyazılıda olunca tadına doyum olmuyor..seslendirme olan flmleri sevmiyorum..orjinal ses lazım bana..

bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim.. :))

http://sutlugofret.blogspot.com/

Lu-cyn dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkürler :-)

@fashiONözge: evet ben de izleyemiyorum Türk Dizisi pek. Son zamanlarda takıldığımız bir tek Öyle bir geçer zaman ki oldu. onun da müzikleri ve oyunculukları çok başarılı olduğundan sardı.:) Ama 3 saat hakkaten delirtiyo adamı...

@siyah süt: Filmleri genellikle DVD'den izliyorum.Güzel bir film arşivimiz var, dünya sinemasına,fantastik-bilimkurgu ve animasyonlara meraklıyım. CNBC-e de de izlediğim bir kaç dizi var ama iyi filmler olduğunda izliyorm tabi.Evet orijinal her zaman yeğdir ama bilim kurgu ve animasyonlarda dublajlı izlemeyi tercih ediyorum, görselliği kaçırmamak adına :-)