23 Ocak 2011 Pazar

Ballı süt

Sabah korkunç bir öksürükle uyandım. Ciğerlerim sökülüyor sanki. Sevgilim bana ballı süt  yaptı...Sabah dediysem saat 12:30 yani...e pazar günü malum...cumartesi gecesi ateşini geç söndürdük. Ne ateş ama! Önce, sudan bir sebepten çıkan tartışma, sonra babamın hatrına gittiğimiz Türk Sanat Musikisi konseri ki konser boyunca süren gerginliğimizden bahsetmiyorum, (hiç çekilmiyor hiç! böyle anları bilirsiniz; kavgalısınızdır ama olayı çözmeden 2 saat boyunca aynı mekanda yan yana gergin gergin oturmak durumunda kalırsınız. Aklını müziğe ver verebilirsen artık...)ordan çıkışta nerdeyse hiç konuşmadan yediğimiz yemek...Eve gelişimiz ve yine saçma sapan bir kavga...yarım duble votka, zırlama seansları ve sabah 5'de uyuma...İşte bir cumartesi gecesi ancak böyle heba edilir..Efenim konu, sevgilimin kafasında işle ilgili sorunlar olduğunda, etrafındaki herkesi, herşeyi, beni dahil görmemesi, ilgilenmemesi, kendini dünyaya kapatmasıyla ilgili. 1 yıldır beraberiz ve 1 yıldır buna benzer o kadar tartışma yaşadık ki sayısını hatırlamıyorum. Beni böyle durumlarda rahat bırak diyor adam! beni bırak, ben kafamda çözüp rahatlayayım!e bıraksana ayol sen de ! yok, bencillik öyle hat safhada ki, o an ilgi görmezsem deliriyorum. herkesi kendim gibi düşünüp, herkes kafasındaki herşeyi paylaşarak çözmek ister sanıyorum... Öyle megaloman bir insan da değilim hani. Ama içimde kafamda dönüp duran korkular, tedirginlikler öyle artıyor ki zaman zaman, son sürat giden bir arabadan atlayıp kafamı yarmışım gibi hissediyorum. İşin kötüsü bunu hep tek başıma yaşıyorum. kendi kendime savaşıp kendi kendime kazanıyor veya kaybediyorum. Hayatımda beni üzen, kıran herkesin acısını ondan çıkarmaya çalışıyorum sanki... Oysa öyle tatlı ve iyi ki...bu davranışların hiçbirini haketmiyor o...Oysa ki durmaksızın süren kavgalar meğer aşkın cilveleriymiiiş...:PYok abicim, çekilir dert değilim ben bazen! Ama barıştık sonra...Sabah bana ballı süt yaptı, sonra çay içtik, sonra gidip gazete aldı...beni öptü...Ben artık iyi bir kız olucam. Tamam şirinleri göremem belki ama, bu ilişkiyi kaybetmeye de niyetim yok. Herkese mutlu pazarlar...

Hiç yorum yok: